BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Thursday, 4 August 2011

RaMaDhAn...

alhamdulillah bersyukur kita ke hadrat ALLAH kerana sekali lagi kita semua dapat menjalani ibadah puasa...
berada di bulan Ramadhan ini banyak memberi pengertian buat kite semua...
ini kerana bulan ini (Ramadhan) sangat mulia...dalam bulan ini banyak perkara yang kita perlu jaga....
sedikit sebanyak mengajar kita erti sebuah kehidupan...
bersyukur sangat kerana dipanjangkan lagi umur untuk berada di dunia yang hanya pinjaman dari ALLAH...
marilah kita semua membuat amal kebaikan di dalam bulan Ramadhan yang penuh barakah ini...

Friday, 29 July 2011

aKu DaH kEJe???

Dah lame asenye aku tak update blog ni...hahaha (lame ke???)
hari ni aku berkesempatan nk update...huhuhu...
almaklumla sekarang ni aku dah busy...busy???sbb pe ea???
eh aku dah keje la...wah akhirnya aku keje gak...
first time dlm idop aku ni...hahahaa...
macam tak percaye la aku dh keje...
thanks to mama sbb cari aku keje...ee (ad plak mama yg cri ptot aku)
skang ni aku dah keje n sangat memenatkan walaupown tak wat ap...
aku keje tiap2 ari kecuali jumaat...wahhh...sehari je aku cuti...
tp takpe boleh cari duit sendiri...
aku g keje jalan kaki,,,balik pown jalan kaki...
kalau tak kurus gak tak taula...hahahahah...
tapi best...staff2 sume happy go lucky...madam aku lagi la...seronok aku...
tak la boring...ad gak bende nak wat...hehehe...
aku akan keje smpaila aku dapat sambung blajar..
lepas aku abeh je keje kat situ n dapat gaji...wahh bestnye gaji...
eh sebut pasal gaji,,,baru seminggu aku keje bos aku dh msuk an duit...
pergghh mmg bestla keje sini...eh lupe plak nk g tau aku keje ap an...
hehehe aku keje kat farmasi...hoho pasni aku knela hafal jnis2 ubat...
harap2 dptla tau pasal ubt2 ni,,,nnt senang sikit...
hohoho aku tak taula nk cter ap dh...k la smpai sini je...
daaa =)

Tuesday, 19 July 2011

TeRiMa KaSiH aWk...

hey korang sume...
kali ni aku nak kongsi kegembiraan aku ngn korang sume...
hidup aku kini dah mule berubah sejak munculnye si dye...hahahaaha sapekah???
terima kasih ye awk sbb awk dah ubah idop sy...
awk dah bagi kebahagiaan kat sy...
sy harap sangat ini adalah tok selamenye...
terima kasih sangat kat awk...saya harap sangat awk tak mcm orang lain...
sy dh mula nk syg awk,,,tp tolong jangan kecewekan sy...
terima kasih ye awk...=)
saye sayang awk...<3 <3 <3

Thursday, 14 July 2011

saYaNg AdiK...

ASSALAMUALAIKUM...ARI NI AKU NAK CERITA SAYANGNYE AKU KAT ADIK2 ANGKAT AKU...DULU KAT SKOLAH MMG RMAILA YG NK AKU JG KAKAK DORNG DAN AKU NK JDKAN DORG ADK AKU...HUHUH TIME TU MMG SRONOK AR KAN...AKU RAMAI ADIK ANGKAT...KENANGAN NGN DORANG MMG AKU TAK BLEH LPEKAN..TP BLE AKU DH PINDAH SKOLAH N DORNG PN PINDAH IKATAN KITORANG CM BERAKHIR KAT CTU JE...TP AKU TETAP SYG ADIK2 AKU TU...BLE AKU DOK TEKNIK AKU SEKALI LAGI DPT ADK ANGKAT...HOHO MMG DH JD KEMESTIAN KE AD ADK ANGKAT NIE EA???AKU POWN TAK TAU...KAT TEKNIK ADK ANGKAT AKU NI MANJE BTOL,,,CM AKU NI BTOL2 KAKAK DORANG...TP AKU MMG BAHAGIA NGN DORANG,,,DORANG BAIK SGT NGN AKU...SAYANG ADIK SANGAT...AKAK RINDU SANGAT NGN KORANG...AKAK NK JMPE NGN KORANG LAGI...AKAK HARAP KORANG JGE DIRI KORANG BAIK2 YE...AKAK DH TAK DPT NK JGE KORANG CAM KAT TEKNIK DULU...WARGGHH RINDUNYE SAAT2 ITU...TP AKAK HARAP KORANG INGT SEGALA KENANGAN KITE BERSAME...AKAK RINDU KORANG,,,AGAK2 BLE DPT JMPE AN...WALAUPOWN KITE JAUH TP KORANG SENTIASA DI HATI AKAK...HARAP SATU HARI NNT KITE DIPERTEMUKAN..INSYAALLAH...K LA SAMPAI SINI JE TOK WAKTU NI...SALAM SAYANG WAT ADIK2 AKAK..

Tuesday, 12 July 2011

BaHaGiA???

Tercipta Untukku

Menatap indahnya senyuman di wajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

(Ungu)
Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

(Ungu)
Menatap indahnya senyuman di wajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku


(Ungu)
Chorus:
Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tahu
Ku selalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

(Rossa)
Sungguh hanyalah dirimu yang aku cintai
Dan sungguh ku kan di sisimu hingga ku mati

(Ungu)
Sungguh hanyalah dirimu yang aku cintai
Dan sungguh ku kan di sisimu hingga ku mati

(Ungu)
Chorus:
Aku ingin engkau selalu
Hadir dan temani aku
Di setiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tahu
Ku selalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

AdAkAh AkU bOlEh BaHaGiA dEnGaN dIa???

hahahaha....kali ni entry aku mengisahkan cerita aku yg dah mule nk berbunga2...hahahahaha adakah aku bahagia sekarang ni???urm tak tau lagi selagi bende tak benar2 berlaku...tp aku sangat merasakan kebahagiaannye skrang ni...tp adakah sume ini penuh dengan keikhlasan???tapi apakan daya aku hanya merancang dan ALLAH sahaja yang dapat menentukan segalanya...walau ap pown aku hanya boleh berdoa je...


hurm tapi aku tetap berharap satu hari nnt kebahagiaan yang aku nantikan akn muncul dan terjadi pada diri aku ni...hehehe seronoknye la aku hari ni...


upps tak tau nk kate ap tp aku happy sangat skng ni...aku harap ad yang ikhlas dengan diri aku ni...mmg aku berharap sangat2...


ok la aku taknk ar tulis agy...nk g berangan jap...hhahahaha...alamak terlebih sudah...huhuhu.....
selamat sume...


=)

Saturday, 9 July 2011

MeNiTi HaRi....

entry aku kali ni aku nak citer kat sape yang sudi tok jenguk2 blog aku ni...sblom ap2 aku nak mintak maaf kat sape2 yang terasa ati ngn akan ape yang aku cbe ceritakan ni....aku tak bermaksud ape2 tp sekadar luahan perasaan aku...ok la banyak pulak pendahuluan nye an...cukup la tu...

cerita aku bermula...
aku tersangatla kecewe dengan ape yang dah berlaku dalam hidup aku ketika ini....ap salah aku???kenape bwt aku camni...aku dah cbe tok lupekan (?) tp knp (?) muncul secare tibe2???ap mksod (?) sebenarnye???aku sedih dan kecewe sbnrnye...tolongla jangan ingat kat aku lagi...aku tak nk jd orng yg terlibat dlm kes (?)lupekan la segala kenangan kite bersame dulu...hu3...tak leh bla an aku ni...

cerite aku selanjutnya...
hey knp (?) tak penah nak paham perasaan orng???anda dh cukup perfect ke nk wat aku camni???dulu aku pernah cbe tok paham ko tp ko buat aku cam takde ati dan perasaan...lain kali fikirla perasaan orang...aku cbe tok berbaik balik tp ap yg dah jd ha???aku akan lpekan (?) bwt selame2nye....jangan harap aku nk berbalik ngn (?)....please la aku kecewe sangat dengan ape yg (?) dh buat kat aku...selamat tinggal!!!

cerite aku yg tak pnh abeh...tp cter aku pnuh ngn kesedihan je...
aku baru je cbe tok terime (?) tp knp bwt aku cmni???terima kasih di ats segala2nye...aku dah tak tahan ngn perangai mereka ni...tak ikhlas jgn kwn ngn aku....kalo terpaksa jgn bwt....kalo ko rase ko boleh berdiri sendiri teruskan...jgn cari orng yang bernama NURUL SYAFIQAH lagi....paham...aku takkn makn pujuk rayu lagi...

walau ap pown yang jadi aku ttp anggap korang sume kawan...sbb silaturrahim tak boleh putus...berdosa...cme aku nk ingatkan pada diri aku dan sume...buatla sesuatu dengan berfikir dahulu...jage la hati dan perasaan orng lain...ikhlas kan hati dalam setiap perhubungan...terima kasih pada sume...

aku akhiri entry aku ni dengan segala kekesalan....
think positive to be perfect person...=)

Wednesday, 6 July 2011

HATI AKU BELUM TERBUKA UNTUK TERIMA MANA2 LELAKI...

kat sini aku just nak cerita yang aku belum terbukak ati tok terima mane2 lelaki...
sori to all lelaki yang ingin aku hidop ngn dorang...
ati aku masih belom terbukak tok terime sape2...
maybe aku tak nk dikecewakan lagi kowt...
aku tak taula korang...

Saturday, 2 July 2011

KeBaHaGiAaN dAlAm PeRpIsAhAn...

urm dalam aku bersedih...
kegembiraan telah muncul...alhamdulillah...
aku suka ngan hidup aku skang...
terima kasih kat orng yang telah banyak membantu aku selame aku bersedih...
sayang kat korang...aku tak tau camne nk bals budi korang...huhuhu....


salam sayang buat korang yang aku sayang...
                           =)

Saturday, 25 June 2011

kEnApA dEnGaN aKu???

huhuhuhu....asl la entry aku selalu je yang sedih2 an...
nthla aku pown tak tau kenape...
mungkin sekarang ni hidup aku dh tak mcm dulu lagi...
dulu aku memanjang je nk gelak...tp sekarang gelak pown tak mcm dulu...
aku sebenarnye ssh dh nk tdo awl2 ni...aku pown tak tau knp nth...
hidup aku sekarang ni asyik nk menitiskan air mate je bile ari dh lewat malam...
kenape ye dengan aku ni????
ape la yang aku pikir sangat...
aku tak tau nk cter kat spe...so kat sni la aku boleh cter ap yang dah jadi dlm hidup aku...
sbb ap la aku nk sedih2 an...tak guna gak...aku sedih sbb DYE ke???
atau sebaliknye????aku pown tak tau la...
hidup aku terase kosong sngt2 skng ni...
kenape????
kenape????
kenape????
kenape????


=( hanye kesedihan yang sering berlaku dlm hidup aku...

Friday, 24 June 2011

kEnApA???

dulu aku ngn dye selalu kongsi suka dan duka kami bersama...
dulu dye selalu gak amek berat pasal aku...
dulu dye selalu kate "saya sayang awk sampai bile2"
dulu dye kate "awkla yang selalu teman sy di saat saya memerlukan...
dulu dye kate "awk jgn tinggalkan saye"...


tp mane pergi sume yang dulu tu???
aku sedih ngn keadaan skng ni...



Tuesday, 21 June 2011

AIR MATA KU HAMPIR JATUH LAGI...

urm air mataku hampir jatuh lagi disebabkan dye...
kenape dye ssh nak paham aku...
asal la dye slalu nk cri kesalahan aku...
ape salah aku kat dye sampai dye bwt camni kat aku...
apla yang aku dh bwt kat dye smpai dye sanggup bwt aku camni...


hey!!!ingat la sikit manusia takde yang sempurna la wei...
beringat sikit...aku pown taknkla buruk an sape2 tp aku dh geram...
pegila ko dari hidup aku...ko kate ko dah bosan ngn aku...
ok fine...aku takkan cari ko lagi...
selamat tinggal...

Monday, 20 June 2011

sErOnOk...

seronok an bile ade orang amek berat pasal kite...
seronok jugak ble mana ad orng jage ati kite...
seronok bila ad yang sentiasa nk menemani saat suke & duke kite...
seronok juga bila ada orang yang melindungi kite...
seronok sangat3...

=)

tp adakah seronok itu berkekalan???

=???

Sunday, 19 June 2011

TeRkEjUt...

urm ari ni aku terkejut sgt...
nak tau tak sbb ap...
kawan aku kemalangan...tp dah 2 bulan dh...
aku baru tau mlm ni...sbb takde sape nk bagi tau kat aku...=(
walau ap pown aku harap sangat yg kwn aku tu kembali pulih....
sedih tgok keadaan dye...
semoga kawan aku tu cepatla sembuh...
nnt bleh la kite kua same2 lagi...=)

Saturday, 18 June 2011

gembira walaupon sedih...

dye telah membuat aku menitiskan air mata sekali lagi...
dye telah memberi aku sejuta kata yang tak dapat nak digambarkan...
dye telah usaha untuk aku,,,semua yang dye lakukan aku terima...

dialog aku & dye :
dye : mak awk tak marah ke awk msg ngn sy???
aku : kenape plak mak sy nk marah,,,kan awk kawan sy...
dye : owh yeke...
aku : awk la kawan sy bwt selamenye....=(
dye : kenape dari tadi asyik awk je msg sy???
aku : sbb sy selalu msg awk la selame ni...
dye : ouh yeke???sori sy tak ingat...
aku : takpela cmtu...
dye : walaupon sy tak ingat kat awk...tp yg pnting awk ingat kat sy...so kite bleh jd kawan...
aku : thanks sbb sudi nk kawan ngn sy...
dye : takde apla...eh mak awk tak marah ke msg ni??? (sekali lagi ayat yg same =/
aku : kan sy dh kate mak sy tak marah la...
dye : sy pon tak tau awk ni spe dgn sy sebenarnye,,,tp sy nk gak tau awk ni spe...
aku : takpe tak yah pikir sangat sy siape...
dye : kalo sy tak ingat kat awk,,,awk jgn sedih k...kite bwt memori baru...jgn bagi yang ni pown hilang jgk...
aku : ok,,,ye kite bwt memori baru...insyaALLAH kite jgn bg dye hilang...(tp sy rndu kat awk yg dulu)


semoga dye & aku kembali semula....

KiTa...

seronoknye time ni...abeh final dapat gak berseronok ngn korang sume...sayang korang sume...
bile lagi nak kua???rindula nk kua ngn korang lagi...tp kali ni kua kite g maen ice skatting...kite seronok same2...boleh tak korang...???saat2 ini mmg akan aku ingat smpai bile2...=) thanks to all...

KeNaNgAn BeRsAmA....

hey!!!
rindunye dengan korang sume nie...mmg banyak kenangan kan selama kite belajar bersama-sama,,,,
korang la segalanya bagi aku...walaupun banyak suke & duke kite bersama tp aku akan abadikan sebagai "memori yang indah dalam hidupku"...walaupon kelas kite ni banyak ragamnye tp ku amat menyayangi kalian semua...semoga kalian sentiasa dilindungi oleh-Nya...harap sangat kalian tak akan berputus asa untuk meneruskan kehidupan kalian...miss u all s0 much...=)


aku takkan lupe saat2 indah ini...akan aku abadikannya dalam memoriku...ku sangat menyayangi kalian semua...semoga kalian semua sentiasa dilindungi oleh-Nya...ku tidak ingin berpisah dengan kalian semua kerana kalian adalah "bintang hatiku"...sayang kalian semua...=)

untuk ayah dan mama:
angah ingin memohon sejuta kemaafan pada kalian berdua jika selama ini angah ad bwt silap...ampunkan dan halalkan segala makan dan minum angah...angah hargai pengorbanan kalian...semoga ALLAH sahaja yang dapat membalas jasa dan pengorbanan kalian...angah sayang sangat2 pada kalian...kalian la yang telah memberi sejuta harapan pada angah untuk terus berjaya...terima kasih ayah & mama....=)
.

Friday, 17 June 2011

SeDiH...=(

urm aku sedih sgt dengan ap yang dh jadi kat kawan aku...
kenape dye ingat sume tapi dye still tak ingat kat aku...
aku sebak sangat ngn ap yang berlaku..
aku harap sangat dye akan ingat kat aku balik...
aku nk kongsi cerite suke & duke aku pada dia...
kawan semoga cepat sembuh ye,,,jgn lupe ingat segala cerite kite...
rindu sgt nk cerite ngn dye...jage diri ye kawan...