BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Saturday, 25 June 2011

kEnApA dEnGaN aKu???

huhuhuhu....asl la entry aku selalu je yang sedih2 an...
nthla aku pown tak tau kenape...
mungkin sekarang ni hidup aku dh tak mcm dulu lagi...
dulu aku memanjang je nk gelak...tp sekarang gelak pown tak mcm dulu...
aku sebenarnye ssh dh nk tdo awl2 ni...aku pown tak tau knp nth...
hidup aku sekarang ni asyik nk menitiskan air mate je bile ari dh lewat malam...
kenape ye dengan aku ni????
ape la yang aku pikir sangat...
aku tak tau nk cter kat spe...so kat sni la aku boleh cter ap yang dah jadi dlm hidup aku...
sbb ap la aku nk sedih2 an...tak guna gak...aku sedih sbb DYE ke???
atau sebaliknye????aku pown tak tau la...
hidup aku terase kosong sngt2 skng ni...
kenape????
kenape????
kenape????
kenape????


=( hanye kesedihan yang sering berlaku dlm hidup aku...

Friday, 24 June 2011

kEnApA???

dulu aku ngn dye selalu kongsi suka dan duka kami bersama...
dulu dye selalu gak amek berat pasal aku...
dulu dye selalu kate "saya sayang awk sampai bile2"
dulu dye kate "awkla yang selalu teman sy di saat saya memerlukan...
dulu dye kate "awk jgn tinggalkan saye"...


tp mane pergi sume yang dulu tu???
aku sedih ngn keadaan skng ni...



Tuesday, 21 June 2011

AIR MATA KU HAMPIR JATUH LAGI...

urm air mataku hampir jatuh lagi disebabkan dye...
kenape dye ssh nak paham aku...
asal la dye slalu nk cri kesalahan aku...
ape salah aku kat dye sampai dye bwt camni kat aku...
apla yang aku dh bwt kat dye smpai dye sanggup bwt aku camni...


hey!!!ingat la sikit manusia takde yang sempurna la wei...
beringat sikit...aku pown taknkla buruk an sape2 tp aku dh geram...
pegila ko dari hidup aku...ko kate ko dah bosan ngn aku...
ok fine...aku takkan cari ko lagi...
selamat tinggal...

Monday, 20 June 2011

sErOnOk...

seronok an bile ade orang amek berat pasal kite...
seronok jugak ble mana ad orng jage ati kite...
seronok bila ad yang sentiasa nk menemani saat suke & duke kite...
seronok juga bila ada orang yang melindungi kite...
seronok sangat3...

=)

tp adakah seronok itu berkekalan???

=???

Sunday, 19 June 2011

TeRkEjUt...

urm ari ni aku terkejut sgt...
nak tau tak sbb ap...
kawan aku kemalangan...tp dah 2 bulan dh...
aku baru tau mlm ni...sbb takde sape nk bagi tau kat aku...=(
walau ap pown aku harap sangat yg kwn aku tu kembali pulih....
sedih tgok keadaan dye...
semoga kawan aku tu cepatla sembuh...
nnt bleh la kite kua same2 lagi...=)

Saturday, 18 June 2011

gembira walaupon sedih...

dye telah membuat aku menitiskan air mata sekali lagi...
dye telah memberi aku sejuta kata yang tak dapat nak digambarkan...
dye telah usaha untuk aku,,,semua yang dye lakukan aku terima...

dialog aku & dye :
dye : mak awk tak marah ke awk msg ngn sy???
aku : kenape plak mak sy nk marah,,,kan awk kawan sy...
dye : owh yeke...
aku : awk la kawan sy bwt selamenye....=(
dye : kenape dari tadi asyik awk je msg sy???
aku : sbb sy selalu msg awk la selame ni...
dye : ouh yeke???sori sy tak ingat...
aku : takpela cmtu...
dye : walaupon sy tak ingat kat awk...tp yg pnting awk ingat kat sy...so kite bleh jd kawan...
aku : thanks sbb sudi nk kawan ngn sy...
dye : takde apla...eh mak awk tak marah ke msg ni??? (sekali lagi ayat yg same =/
aku : kan sy dh kate mak sy tak marah la...
dye : sy pon tak tau awk ni spe dgn sy sebenarnye,,,tp sy nk gak tau awk ni spe...
aku : takpe tak yah pikir sangat sy siape...
dye : kalo sy tak ingat kat awk,,,awk jgn sedih k...kite bwt memori baru...jgn bagi yang ni pown hilang jgk...
aku : ok,,,ye kite bwt memori baru...insyaALLAH kite jgn bg dye hilang...(tp sy rndu kat awk yg dulu)


semoga dye & aku kembali semula....

KiTa...

seronoknye time ni...abeh final dapat gak berseronok ngn korang sume...sayang korang sume...
bile lagi nak kua???rindula nk kua ngn korang lagi...tp kali ni kua kite g maen ice skatting...kite seronok same2...boleh tak korang...???saat2 ini mmg akan aku ingat smpai bile2...=) thanks to all...

KeNaNgAn BeRsAmA....

hey!!!
rindunye dengan korang sume nie...mmg banyak kenangan kan selama kite belajar bersama-sama,,,,
korang la segalanya bagi aku...walaupun banyak suke & duke kite bersama tp aku akan abadikan sebagai "memori yang indah dalam hidupku"...walaupon kelas kite ni banyak ragamnye tp ku amat menyayangi kalian semua...semoga kalian sentiasa dilindungi oleh-Nya...harap sangat kalian tak akan berputus asa untuk meneruskan kehidupan kalian...miss u all s0 much...=)


aku takkan lupe saat2 indah ini...akan aku abadikannya dalam memoriku...ku sangat menyayangi kalian semua...semoga kalian semua sentiasa dilindungi oleh-Nya...ku tidak ingin berpisah dengan kalian semua kerana kalian adalah "bintang hatiku"...sayang kalian semua...=)

untuk ayah dan mama:
angah ingin memohon sejuta kemaafan pada kalian berdua jika selama ini angah ad bwt silap...ampunkan dan halalkan segala makan dan minum angah...angah hargai pengorbanan kalian...semoga ALLAH sahaja yang dapat membalas jasa dan pengorbanan kalian...angah sayang sangat2 pada kalian...kalian la yang telah memberi sejuta harapan pada angah untuk terus berjaya...terima kasih ayah & mama....=)
.

Friday, 17 June 2011

SeDiH...=(

urm aku sedih sgt dengan ap yang dh jadi kat kawan aku...
kenape dye ingat sume tapi dye still tak ingat kat aku...
aku sebak sangat ngn ap yang berlaku..
aku harap sangat dye akan ingat kat aku balik...
aku nk kongsi cerite suke & duke aku pada dia...
kawan semoga cepat sembuh ye,,,jgn lupe ingat segala cerite kite...
rindu sgt nk cerite ngn dye...jage diri ye kawan...