BLOGGER TEMPLATES AND Tagged Layouts »

Saturday, 9 July 2011

MeNiTi HaRi....

entry aku kali ni aku nak citer kat sape yang sudi tok jenguk2 blog aku ni...sblom ap2 aku nak mintak maaf kat sape2 yang terasa ati ngn akan ape yang aku cbe ceritakan ni....aku tak bermaksud ape2 tp sekadar luahan perasaan aku...ok la banyak pulak pendahuluan nye an...cukup la tu...

cerita aku bermula...
aku tersangatla kecewe dengan ape yang dah berlaku dalam hidup aku ketika ini....ap salah aku???kenape bwt aku camni...aku dah cbe tok lupekan (?) tp knp (?) muncul secare tibe2???ap mksod (?) sebenarnye???aku sedih dan kecewe sbnrnye...tolongla jangan ingat kat aku lagi...aku tak nk jd orng yg terlibat dlm kes (?)lupekan la segala kenangan kite bersame dulu...hu3...tak leh bla an aku ni...

cerite aku selanjutnya...
hey knp (?) tak penah nak paham perasaan orng???anda dh cukup perfect ke nk wat aku camni???dulu aku pernah cbe tok paham ko tp ko buat aku cam takde ati dan perasaan...lain kali fikirla perasaan orang...aku cbe tok berbaik balik tp ap yg dah jd ha???aku akan lpekan (?) bwt selame2nye....jangan harap aku nk berbalik ngn (?)....please la aku kecewe sangat dengan ape yg (?) dh buat kat aku...selamat tinggal!!!

cerite aku yg tak pnh abeh...tp cter aku pnuh ngn kesedihan je...
aku baru je cbe tok terime (?) tp knp bwt aku cmni???terima kasih di ats segala2nye...aku dah tak tahan ngn perangai mereka ni...tak ikhlas jgn kwn ngn aku....kalo terpaksa jgn bwt....kalo ko rase ko boleh berdiri sendiri teruskan...jgn cari orng yang bernama NURUL SYAFIQAH lagi....paham...aku takkn makn pujuk rayu lagi...

walau ap pown yang jadi aku ttp anggap korang sume kawan...sbb silaturrahim tak boleh putus...berdosa...cme aku nk ingatkan pada diri aku dan sume...buatla sesuatu dengan berfikir dahulu...jage la hati dan perasaan orng lain...ikhlas kan hati dalam setiap perhubungan...terima kasih pada sume...

aku akhiri entry aku ni dengan segala kekesalan....
think positive to be perfect person...=)

0 comments: